اثر ساعت دیواری روانگرد در پیشزفت تکنولوژی

ساعت دیواری در آشپزخانه، عنصری در غذا

اگرچه اکثر مردم ساعت خود را در اتاق نشیمن قرار می دهند، اما حقیقت این است که ساعت ارزش پول بیشتری در آشپزخانه دارد چگونه چرا تا خداوند تو را با غذای روی آتش فراموش نکند.

و اینجا، در سرزمین مادری خوبی ها، ساعت هایی که اساس ظروفی هستند که کام شما را نوازش می کنند مناسب هستند: شما می توانید ساعت دیواری آشپزخانه به شکل میوه یا سبزیجات باشید چگونه می شود یک ساعت سیبی شکل در آشپزخانه داشت و در کنار آن کاغذدیواری با عبارت “یک سیب در روز دکتر را دور نگه می دارد”.

در هنر معاصر قوانین روز به روز ضعیف تر می شوند یعنی اگر طرفدار اسپاگتی هستید به خوبی می توانید ساعت دیواری روانگرد به شکل بشقاب اسپاگتی روی دیوار خود بگذارید و تا زمانی که روز طولانی است آب دهانتان را روی غذاهای ایتالیایی ترشح کنید.

 

ساعت دیواری برای آشپزخانه
“هی مامبو، مامبو ایتالیایی… ”

از سوی دیگر، کسانی که از چاقو و چنگال استفاده می کنند و زمانی که در خانه هستند، نه فقط در یک رستوران، در چشم جهانیان ممکن است با ساعتی که به جای عقربه کارد و چنگال دارد، غافلگیر شوند.

یا می توانید به نوشیدنی ها بچسبید بله، ساعت های دیواری از جانی واکر وجود دارد، اما همچنین ساعت های دیواری با قهوه “IZ” وجود دارد یکی که باعث می شود پارچه را پاره کنید و این توصیه ای است که الیس پوپسکو در مورد این ساعت به ما می دهد:

در اتاق نشیمن، ساعت دیواری برای کمربند طلایی با کتابخانه می جنگد اما رمز محبوبیت تنها می تواند یکی باشد و فقط شما حق وتو دارید اگر می‌خواهید یک ساعت شگفت‌انگیز داشته باشید، چند ساعت خاص و دست ساز اتاق نشیمن مانند ساعت‌های Antartidee را امتحان کنید. 

چگونه می تواند به شبکیه میهمان نچسبد وقتی که ساعت را در سمت راست ال سی دی آویزان کرده اید؟ یک ساعت واقعی که روی یک چوب لباسی واقعی قرار می گیرد بنابراین اگر نمی خواهید سوراخی روی دیوار ایجاد کنید، می توانید آن را در یک چوب لباسی مینیمالیستی قرار دهید اثر حداکثر است.