دفتر ضربی که موجب افزایش بازدهی مغز انسان می شود

فرآیند استفاده از دفتر ضرب را شروع کنید و آن را با فعالیت های متعددی که در کلاس انجام می شود ادغام کنید. فرآیند تصاحب زبان نوشتاری را عمیق تر کنید تا بین محتوای جدید و موجود روابط ایجاد کنند و فرصت هایی را برای آنها فراهم کنید تا متن هایی با اهداف زبانی متفاوت تولید کنند.

نزدیک شدن به بازنمایی متعارف زبان نوشتاری با آزمایش اشکال شخصی نوشتار و ساختن آنها از منابع نوشتاری که از طریق حامل های متنی متعدد غنی می شوند. مناسب سیستم شماره گذاری، از شمارش شفاهی، استفاده از آن در موقعیت های مختلف روزمره.

نزدیک شدن به نمایش مرسوم عدد از طریق مقایسه رجیسترهای شخصی مختلف و خواندن و نوشتن اعداد در موقعیت‌های مختلف، آزمایش فرم‌های ثبت شخصی با استفاده از باند عددی.

موقعیت‌هایی را به دانش‌آموزان ارائه دهید که به آنها امکان می‌دهد دانش ریاضی را که کودکان خارج از مدرسه ساخته‌اند، بازی، انتشار، غنی‌سازی و گسترش دهند.

یک رویکرد سیستماتیک فزاینده به اعداد، نمایش‌های فضایی، اشکال هندسی و اندازه‌گیری‌ها را ترویج دهید، و مراقب معنای آن‌هایی باشید که در اولین مدرسه یاد می‌شوند.

دفتر
اهداف آموزشی که دانش آموز بتواند: استفاده از نوشته های عددی در زمینه های مختلف. استفاده از شمارش به عنوان ابزاری برای حل موقعیت های مختلف. شروع در ثبت مقادیر از طریق مارک ها و / یا اعداد.

مقایسه اسکریپت های عددی: بزرگتر، کوچکتر یا مساوی. منابع مربوط به برگه را تفسیر و ارتباط برقرار کنید. شناخت برخی از اشکال: مربع، مستطیل و مثلث. یک شخصیت را در موقعیت های مختلف تشخیص دهید.

استفاده از خط کش را به عنوان ابزاری برای رسم خطوط مستقیم (برای اتصال دو نقطه، برای گسترش بخش ها، برای کشیدن یک خط مستقیم به دنبال خطوط یک شبکه) شروع کنید.

شروع در اندازه‌گیری اجتماعی زمان: روزهای هفته، ماه‌های سال، ساعت‌های کامل. استفاده از تقویم برای تعیین مکان تاریخ استفاده از تقویم را برای تعیین مدت زمان شروع کنید.

موقعیت‌های آموزشی را که در آن کودکان می‌توانند شروع به استفاده از زبان نوشتاری کنند، دانش خود را در خطر قرار دهند، برای مفهوم‌سازی مجدد آن و ساختن زبان‌های جدید، ترویج کنید. حمایت از توسعه موقعیت های آموزشی که امکان تشکیل جامعه ای از خوانندگان و تولیدکنندگان متون را در کلاس درس فراهم می کند.