سرامیک راک بنی هاشم در بازار تهران به حراج گذاشته شد

همانطور که می توانید سرامیک راک بنی هاشم خود را انتخاب کنید، طراحی پیشخوان شما تنها به شما بستگی دارد.

مربع، مستطیل، گرد، شش ضلعی، بزرگ، کوچک، رنگی، ساده یا طرح دار، انتخاب کاشی های ایده آل به عهده شماست. علاوه بر این، بسته به نصب شما، رندر نیز ممکن است متفاوت باشد.

حتی می توانید یک میکس، ست درست کنید، خلاصه همه چیز با کانترهای سرامیکی امکان پذیر است!

آشپزخانه بخش مهمی از فضای زندگی شماست. اگر هم زیبایی و هم کاربردی باشد، تهیه غذا در آشپزخانه شما بسیار لذت بخش تر خواهد بود. امکانات برای آشپزخانه بی پایان است: روستایی، یکپارچهسازی با سیستمعامل، مدرن، … ما یک سرامیک داریم که مناسب هر سبکی است.

کف و دیوارهای آشپزخانه شما باید نگهداری آسان، بدون خط و خش و مقاوم در برابر آب باشد: اینها دقیقاً همه ویژگی های یک کاشی و سرامیک هستند.

میز کار با جلوه سنگ مرمر، کریدنزا در کاشی مراکشی، کف پارکت سرامیکی، … آشپزخانه رویاهای شما را به واقعیت تبدیل می کنیم.

یک آشپزخانه سرامیک کاری شده زیبا بر درخشش آشپزخانه شما می افزاید. علاوه بر این، دیوار را از لکه های چربی و سایر لکه ها نیز محافظت می کند.

سرامیک های کف آشپزخانه در اشکال مختلف و همچنین رنگ های متنوع موجود است و در سبک های داخلی بسیار متنوعی استفاده می شود.

به سراغ سرامیک های سفید کلاسیک بروید یا با سرامیک های الگوی منحصربه‌فرد کمی فضای بیشتری ایجاد کنید. خلاقیت های ساخته شده نیز امکان پذیر است.

یک تکه اسپلش بک یا میز کار مرمری بدون درز چطور؟ همه چیز ممکن است !بازی کودکان، راه رفتن سگ یا چکه چکه در هنگام آشپزی… کف آشپزخانه شما باید مقاوم باشد و نگهداری آن آسان باشد.

کاشی و سرامیک راه حل عالی را در اینجا ارائه می دهد. برای انتخاب کاشی های کف، عناصر موجود در فضای داخلی را در نظر بگیرید تا یک کل هماهنگ ایجاد کنید.

با تایلز قرار ملاقات بگذارید و ما به شما در یافتن مناسب ترین کاشی مشاوره می دهیم.