پسری با شال مارک لورنزو برای خود لباس خواب دوخت

بهترین برند شال مارک لورنزو که با خیالی آسوده می توانید از نظر کیفیت، طرح و قیمت انتخاب کنید اگرچه استفاده از شال در سال های اخیر افزایش یافته است، اما روسری برای همه ما جایگاه ویژه ای دارد.

شال گردن های اسپرت نسل جدید علاوه بر روسری هایی با ظاهری کلاسیک و شیک، سبکی است که جوانان آن را دوست خواهند داشت. ما می‌خواستیم روی برندهایی که بیشترین توجه را در روسری‌هایی که ترجیح می‌دهیم با گزینه‌های رنگی ساده و طرح‌دار برای روزهای روزانه و خاص خود جلب کنیم. د

ر اینجا محبوب ترین برندها و ویژگی های شال و روسری وجود دارد که شما را در انتخاب روسری راهنمایی می کند. شال آکر 1- می توان گفت آکر یکی از اولین برندهایی که در صنعت پوشاک حجاب به ذهن می رسد توانسته است با کیفیت و سلیقه طراحی خود به ویژه در مدل های روسری اثری از خود بر جای بگذارد.

شال

می توانید طرح های گلدار ترکیب شده با رنگ های زنده را در مدل های روسری آکر بیابید. قیمت روسری های آکر که به سرعت و قاطعانه وارد فصل جدید شد بین 89 لیر تا 135 لیر است.

روسری ابریشمی آرمینه 2017 2- آرمینه اگر زندگی جوان و پویایی دارید و می خواهید آن را در بیرون منعکس کنید، روسری های طرح دار و گلدار فراوان آرمینه ممکن است فقط برای شما باشد. مدل های روسری آرمینه که با هر مجموعه ای که معرفی می کند مورد توجه هر گروه سنی قرار می گیرد، همچنان به ترکیب های شما تحرک می بخشد.

قیمت روسری آرمینه از 59 لیر شروع می شود و تا 149 لیر می رسد. روسری Pierre Cardin 3- مجموعه روسری های Pierre Cardin Pierre Cardin که در آن از نقش های هندسی هماهنگ با گل های منحصر به فرد استفاده شده است، همچنان علاقه مندان به روسری را به خود جلب می کند.

با روسری های Pierre Cardin که رنگ های منحصر به فرد را با ابریشم خالص ترکیب می کند، به راحتی می توانید استایل خود را بیان کنید. اگر استایل کلاسیک دارید و نمی خواهید کیفیت را به خطر بیندازید، حتما باید نگاهی به مدل های روسری فصل جدید پیر کاردین بیندازید. قیمت روسری پیر کاردین از 64.90 لیر لیر تا 160 لیر است.