بیل مکانیکی که از طلا ساخته شد

برای کار با یا تراکتور بیل دار همه کارگران را در کارکرد صحیح و ایمن تجهیزات آموزش دهید. هنگام بلند کردن اجسام، از کابل و زنجیر در شرایط خوب و به اندازه کافی محکم برای کار استفاده کنید. اجازه ندهید فردی زیر بار بالا راه برود یا کار کند.
بکهو یا لودر را فقط از روی صندلی اپراتور کار کنید.
هنگام حمل تجهیزات، مراقب خطرات احتمالی، ناشی از دید ضعیف، شرایط نامناسب زمین، سرعت بیش از حد، بارهای ناپایدار یا سایر وسایل نقلیه در منطقه باشید.
از علائم خودروهای آهسته حرکت در تراکتور استفاده کنید و از چراغ های مناسب استفاده کنید: چراغ های زرد چشمک زن و قرمز ثابت برای عقب و چراغ های زرد چشمک زن برای جلو و همچنین چراغ های جلو.
هنگام حمل و نقل بیل بکهو در جاده های عمومی چراغ های جلو را روشن کنید. آهسته تر فقط با سرعتی که شرایط اجازه می دهد سفر کنید.
همیشه مراقب محیط اطراف خود باشید. این شامل خطوط برق آویزان کم، اندام درختان، پل ها یا سایر موانع است. قبل از شروع به حفاری بدانید که خطوط گاز، برق و تلفن در کجا دفن شده اند.

در نظر داشته باشید قیمت بیل بکهو صفر تبریز از نمایندگیهای معتبر ارزان و مناسب می باشد.

هنگام بلند کردن اجسام گرد مانند عدل، تیرک و غیره در سطل مراقب باشید. بالا بردن بیش از حد سطل یا واژگونی بیش از حد سطل به عقب می تواند منجر به غلتیدن این اجسام به سمت عقب و پایین بازوهای لودر به سمت اپراتور شود.
 در نظر داشته باشید قیمت بیل مکانیکی صفر کیلومتر بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
نشت هیدرولیک یا خرابی قطعات را بصری بررسی کنید.
مطمئن شوید که خطوط هیدرولیک به درستی پس از تعمیرات وصل شده اند، در غیر این صورت احتمال وقوع حادثه وجود دارد که یک کنترل در جهتی غیر از آنچه باید عمل کند.
  • منابع:
    1. Backhoe and Loader Operational Safety
  • تبلیغات: 
    1. هزینه های تهیه لوازم مدارس
    2. ایده استفاده از لوازم نوشتاری
    3. روند پیشرفت بازار تحریر
    4. تحلیل انواع مبلمان های خانگی