تاثیر شوینده تاچا در ساخت کف فر کننده مو

آیا به پاک‌کننده‌ای نیاز دارید که آلودگی و باقی مانده‌های آرایش را عمیقاً از روی پوست پاک کند و همچنین پوست را نرم و لطیف کند؟

در این شرایط ممکن است یک شوینده تاچا کف کننده بهترین گزینه برای شما باشد به خصوص اگر پوست مختلط دارید که بعضی روزها احساس می کنید چرب و بعضی روزها خشک می شود.

یک شوینده کف کننده زمانی بهترین عملکرد را دارد که پوست هم خشک و هم چرب باشد به خصوص در مورد تجمع چربی و کثیفی اضافی در ناحیه T که پیشانی، بینی و چانه را می پوشاند.

ژل پاک کننده عمیق Optimals می تواند به شما کمک کند این ژل کف آلود؛ ضمن اینکه پوست را شاداب می کند، با اسیدهای میوه و مواد مغذی پوست حاوی ویتامین C، پوست را صاف و تمیز می کند علاوه بر این ویتامین C موجود در آن توانایی افزایش درخشندگی پوست را دارد.

فواید اصلی: با تمیز کردن عمیق پوست، احساس شادابی به پوست می دهد.
احساس بافت: بافت ژل در برخورد با آب به کف تبدیل می شود.

آیا می خواهید پوستی نرم داشته باشید؟
آیا هر از گاهی پوست خشک، خارش دار یا پوسته پوسته دارید، اما رویای داشتن پوستی نرم، صاف و تمیز را دارید؟ سپس ترجیح شما باید برای یک پاک کننده با بافت کرمی یا شیری باشد ما کرم پاک کننده Optimals Purifying را توصیه می کنیم که با فلاونوئیدها برای کمک به تسکین پوست فرموله شده است این پاک کننده دارای بافتی صاف است که به نرمی و پاکسازی پوست کدر کمک می کند.

مزایای اصلی: رنگ پوست یکنواخت تر و درخشان تر را نشان می دهد و در عین حال پوست را تمیز می کند.
احساس بافت: ابریشمی و صاف