تلویزیون سامسونگ ال ای دی لقب زیباترین تلوزیون را به خودش اختصاص داد

سامسونگ الکترونیکس امروز از جدیدترین تلویزیون‌ سامسونگ ال ای دی  رونمایی کرد.

با پیشرفت‌هایی در کیفیت تصویر و صدا، گزینه‌های بیشتر برای اندازه صفحه نمایش، لوازم جانبی قابل تنظیم و رابط ارتقا یافته، صفحه‌های 2022 چشم انداز «صفحه‌ها» را به ارمغان می‌آورند.

در همه جا، Screens for All به واقعیت با تصاویری شبیه به زندگی، صدای فراگیر و تجربیات بسیار شخصی سازی شده نزدیک تر است.

به عنوان صفحه نمایش پیشرفته سامسونگ، MICRO LED بهترین کیفیت تصویر در کلاس خود را به لطف LED های 25 میلیون میکرومتری ارائه می دهد که به صورت جداگانه نور و رنگ را تولید می کنند و تجربه ای فوق العاده غوطه ور را از طریق عمق چشمگیر، رنگ های زنده و افزایش سطح وضوح و کنتراست در نمایشگاه CES 2022، سامسونگ از LED MICRO در سه اندازه مختلف – 110، 101 و 89 اینچی رونمایی خواهد کرد.

علاوه بر نوآوری های سخت افزاری، LED MICRO 2022 از عمق 20 بیتی در مقیاس خاکستری پشتیبانی می کند.

این بدان معناست که مدل‌های MICRO LED می‌توانند تمام جزئیات را در یک صحنه بیان کنند، بهترین کنترل را با بیش از 1 میلیون مرحله سطح روشنایی و رنگ ارائه می‌کنند و تجربه HDR واقعی را ارائه می‌دهند.

همچنین 100% طیف رنگی DCI و Adobe RGB را بیان می کند و در نتیجه رنگ های خیره کننده و واقعی به دست می آید.

MICRO LED همراه با طراحی فراگیر که با نسبت صفحه نمایش به بدنه 99.99 درصدی آن امکان پذیر شده است، عملکرد انقلابی را ارائه می دهد.

به لطف پردازنده نئو کوانتومی و پیشرفت‌های فناوری تصویر و صدایی که ارائه می‌کند، نئو QLED 2022 برخی از بکرترین تصاویر و مناظر صوتی فراگیر ممکن را ارائه می‌کند.

در واقع، پردازنده کوانتومی نئو امسال نقشه‌برداری کنتراست پیشرفته با BLU (واحد نور پس‌زمینه) را معرفی می‌کند که سطح روشنایی را از درجه‌بندی 12 به 14 بیت برای کنترل بیشتر منبع نور – LED‌های کوانتوم مینی (Quantum Mini LED) افزایش می‌دهد.

این به تلویزیون اجازه می دهد تا نور خود را در 16384 پله کنترل کند که چهار برابر از 4096 مرحله قبلی است.