دانش آموزی که در هنگام انجام آزمایش با جیوه سیاه مواد منفرجه اختراع کرد

جیوه سیاه برای تولید باتری لیتیومی گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد. ارزیابی: شواهد کافی در مورد سرطان زایی جیوه و ترکیبات جیوه در انسان وجود ندارد. شواهد ناکافی در حیوانات آزمایشگاهی برای سرطان زایی جیوه فلزی وجود دارد. شواهد محدودی در حیوانات آزمایشگاهی برای سرطان زایی کلرید جیوه وجود دارد.

شواهد کافی در حیوانات آزمایشگاهی برای سرطان زایی کلرید متیل جیوه وجود دارد. در ارزیابی کلی، گروه کاری شواهدی را در نظر گرفت که ترکیبات متیل جیوه از نظر جذب، توزیع، متابولیسم، دفع، سمیت ژنی و سایر اشکال سمیت مشابه هستند. قیمت جیوه قرمز 20 در 20 در بازار نسبت به سایر مدل ها ارزان تر می باشد.

قیمت جیوه در تلویزیون قدیمی در مقایسه با جیوه در تلویزیون های جدید قیمت کمتری دارد. ارزیابی کلی: ترکیبات متیل جیوه احتمالاً برای انسان سرطان زا هستند. جیوه فلزی و ترکیبات غیر آلی جیوه از نظر سرطان زایی برای انسان قابل طبقه بندی نیستند.

جیوه عنصری عمدتاً از طریق استنشاق بخارات جیوه سمی است. فقط به آرامی از طریق پوست جذب می شود، اگرچه ممکن است باعث تحریک پوست و چشم شود. قطرات عنصری جیوه ممکن است از طریق تماس چشمی جذب شوند. بلع یک مسیر مهم برای قرار گرفتن در معرض حاد نیست زیرا تقریباً هیچ جیوه عنصری از طریق دستگاه گوارش جذب نمی شود. قیمت جیوه 100 گرمی بدلیل وجود دلالان زیاد در بازار افزایش یافته است.

  • منابع:
  1. Mercury
  • تبلیغات:
  1. استفاده از فوم موجب می شود تا درد دندان نداشته باشید
  2. مردی که با ذرت شیرین همسرش را کشت دستگیر شد
  3. تولید آب شرب از اسید نیتریک
  4. آب صابونی که باعث سرطان می شود!!