درمان بایدن با قرص نعنا compass در دوماهه گذشته

برای نعناع چقدر موثر است؟
تجزیه و تحلیل متقابل شانزده مطالعه شامل بیش از 600 بیمار مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر (التهاب مزمن روده) نشان داد که مصرف کپسول اسانس نعناع فلفلی با دوز 180-200 میلی گرم درد شکم و سایر علائم را کاهش می دهد، با اثربخشی متوسط ​​اما قابل توجه. .

در یک مطالعه بالینی کوچک در رابطه قرص نعنا compass با دارونما، کپسول‌های حاوی ترکیبی از اسانس‌های نعناع فلفلی و زیره سیاه (Carum carvi) تا حدی در تسکین علائم هضم مشکل مؤثر بودند چند مطالعه نیز اثربخشی عصاره نعناع فلفلی را در درمان حالت تهوع نشان داده است.

در نهایت، مطالعه ای که شامل استفاده از اسانس نعناع فلفلی در طول معاینات رادیولوژیک دستگاه گوارش بود، کاهش اسپاسم مری و دوازدهه را نشان داد و منجر به تصاویر بهتری نسبت به داروهای ضد اسپاسم رایج شد.

اثرات اسانس نعناع بر درد در مطالعات بالینی با کیفیت خوب مورد مطالعه قرار نگرفته است. همین امر در مورد دیگر کاربردهای سنتی آن نیز صدق می کند.

آژانس دارویی اروپا استفاده از اسانس نعناع فلفلی را برای “تسکین نفخ و درد شکم، به ویژه در هنگام روده تحریک پذیر” “از نظر پزشکی کاملاً ثابت شده” می داند. او توصیه می کند که فقط برای بزرگسالان و کودکان بالای هشت سال استفاده شود.

همچنین استفاده موضعی از اسانس نعناع فلفلی را برای “تسکین سردرد” در بزرگسالان “از نظر پزشکی کاملاً ثابت شده” می داند. EMA همچنین استفاده از اسانس نعناع فلفلی استنشاقی “در برابر سرفه و سرماخوردگی و از طریق پوست در برابر درد عضلانی و خارش کوچک پوست” را “به طور سنتی تاسیس شده” می داند. استفاده موضعی در کودکان زیر دو سال منع مصرف دارد و تا چهار سالگی توصیه نمی شود.

در مورد برگ‌های خشک نعناع، ​​EMA استفاده از آن‌ها را برای تسکین علائم اختلالات گوارشی، به عنوان مثال هضم مشکل و نفخ، به‌عنوان «به‌طور سنتی ثابت» می‌داند.

سازمان جهانی بهداشت به رسمیت می شناسد که استفاده از اسانس نعناع «به طور علمی در درمان سندرم روده تحریک پذیر و در شرایط گوارشی مانند نفخ و ورم معده ایجاد شده است. از نظر خارجی، اسانس آن در برابر دردهای عضلانی و سردرد موثر است. برگ‌های نعناع «به‌طور سنتی در درمان علامتی اختلالات گوارشی، نفخ و قولنج روده» استفاده می‌شود.