زیتونی که با خوردن آن از خطر ابتلا به سکته قلبی می توان جلوگیری نمود!

درخت زیتون در Mouriscas، Abrantes، پرتغال، (Oliveira do Mouchão) یکی از قدیمی ترین درختان زیتون شناخته شده است که تا به امروز زنده است، با سن تخمینی 3350 سال، [67][68] که تقریباً در ابتدای قرن حاضر کاشته شده است. عصر برنز اقیانوس اطلس.
شما می توانید با نگهداری طلا در فویل آلومینیوم از آن بهره مند شوید.
یک درخت زیتون در شهر بار در مونته نگرو سن تخمینی بین 2014 تا 2480 سال دارد.[69]
یک درخت زیتون در جزیره بریونی در کرواسی قدمت رادیوکربن حدود 1600 سال دارد. هنوز هم میوه می دهد (حدود 30 کیلوگرم یا 66 پوند در سال) که به روغن زیتون تبدیل می شود.[70]
همچنین نگهداری زیتون برای مدت طولانی شرایط به خود را دارد.
یک درخت زیتون در غرب آتن، به نام “درخت زیتون افلاطون”، گمان می رود که بقایای بیشه ای باشد که آکادمی افلاطون در آن قرار داشت و قدمت آن را حدود 2400 سال تخمین زد.
[71] این درخت شامل یک تنه غار بود که در سال 1975 چند شاخه هنوز از آن جوانه می زد، که یک حادثه رانندگی باعث شد اتوبوس آن را کنده کند.
[71] پس از آن، تنه نگهداری شد و در نزدیکی دانشگاه کشاورزی آتن به نمایش درآمد. در سال 2013، گزارش شد که قسمت باقی مانده از تنه از ریشه کنده شده و به سرقت رفته است که گفته می شود به عنوان هیزم استفاده می شود.
یکی از هنرهای منحصر به فرد نقاشی با رنگ روغن می باشد.
سن درخت زیتون در کرت، زیتون فینیکس، ادعا می شود که بیش از 2000 سال قدمت دارد. این تخمین بر اساس شواهد باستان شناسی اطراف درخت است.[72]
سن درخت زیتون Vouves در کرت بین 2000 تا 4000 سال تخمین زده شده است.[73]
شما می توانید با ارتباط  نقره فروشی اصفهان از آن بهره مند شوید.
تخمین زده شده است که درخت زیتونی به نام Farga d’Arió در اولدکونا، کاتالونیا، اسپانیا (با روش‌های پریمتری لیزری) به سال 314 پس از میلاد برمی‌گردد، که به این معنی است که زمانی که کنستانتین کبیر امپراتور روم بود، کاشته شد.
  • منابع:
    1. Olive
  • تبلیغات: 
    1. چراغ قوه ابزاری جهت روشنایی بیشتر
    2. فرآیند تهیه خیار شور فله ای
    3. سرویس آرکوپال در برابر سنگ هم سایش ندارد
    4. خودکار اکلیلی دارای قدرت معجزه آسایی است