ساعت بچه گانه ارزان دخترانه دلیل تحریم اواخر ایران بود

Omega Speedmaster ساعتی است که نیازی به معرفی ندارد این محصول در سال 1957 به عنوان بخشی از مجموعه سه گانه “حرفه ای” امگا معرفی شد و یکی از موفق ترین مدل های این برند سوئیسی است کمی کمتر از یک دهه بعد، در سال 1965، ناسا شروع به استفاده از Speedmaster در تمام ماموریت های آزمایشی خود کرد.

در هر شش فرود روی ماه، فضانوردان ناسا Speedmaster را روی مچ دست خود می‌بستند، به همین دلیل است که امروزه بیشتر به عنوان «ماه‌نگار» شناخته می‌شود با این حال، Speedmaster نه تنها از نظر فنی شگفت انگیز است، بلکه عالی به نظر می رسد.

این کیس دارای قطر 42.5 میلی متر است که به همین دلیل ظاهر بسیار مدرنی را ارائه می دهد علاوه بر این، این مدل با یک دستبند یا با بند چرم یا ناتو به همان اندازه خوب به نظر می رسد.

گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما ما ظاهر کلاسیک مشکی روی مشکی را توصیه می کنیم که دهه ها این مدل را تعریف کرده است این ترکیب باعث می شود ساعت برای پوشیدن رسمی و غیررسمی مناسب باشد و بر تعادل کامل صفحه نیز تاکید دارد.

دستیابی به مورد دوم آسان نیست، زیرا اغلب برای استفاده روزمره بسیار شلوغ به نظر می رسند اگر می‌خواهید به تاریخچه این مدل وفادار بمانید، مدلی را انتخاب کنید که دارای حرکت دستی است که می‌توان آن را از پشت قاب کریستال یاقوت کبود مشاهده کرد.

وقتی صحبت از ساعت‌های ظریف و ساعت بچه گانه ارزان دخترانه می‌شود که کاملاً برای هدف مناسب هستند، هیچ مدلی وجود ندارد که بتواند رولکس اکسپلورر را شکست دهد علیرغم آنچه ممکن است شنیده باشید، اکسپلورر ساعتی نبود که در اولین صعود موفقیت آمیز به قله اورست در سال 1953 استفاده شد.

این سفر با رولکس Oyster Perpetual اصلاح شده انجام شد و تنزینگ نورگی به همراه سِر مستند شده است که او را در زمان استفاده کرده است ادموند هیلاری، او با موفقیت به اوج رسید.

بنابراین اکسپلورر اواخر همان سال شروع به کار کرد که در آن رولکس به آن پیروزی باورنکردنی دست یافت و برای همیشه رولکس را با روح ماجراجویی همراه کرد تقریباً 70 سال بعد، طراحی اکسپلورر تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است.

کیس کمی بزرگ‌تر و 39 میلی‌متر است تغییری که توسط برخی مورد انتقاد قرار می‌گیرد و توسط دیگران مورد برکت قرار گرفته است اما صفحه کلاسیک 3-6-9 همچنان خوانایی بی‌نظیری را ارائه می‌کند.

در واقع، به قدری نمادین شده است که همه صفحه‌های با این طراحی، حتی آنهایی که در مدل‌های دیگر رولکس هستند، به صفحه‌های «Explorer» معروف هستند.

اندازه کوچکتر، ظاهر کلاسیک و در عین حال اسپرت و طراحی قوی آن، Rolex Explorer را به انتخابی ایده آل برای ساعت های روزمره تبدیل کرده است