شیوه رفع بیماری قلبی با مصرف زیتون!

درختان زیتون ترجیح مشخصی برای خاک های آهکی دارند که در شیب ها و صخره های سنگ آهکی و شرایط آب و هوایی ساحلی به بهترین شکل شکوفا می شوند.

شما می توانید با نگهداری طلا در فویل آلومینیوم از آن بهره مند شوید.

آنها در هر خاک سبکی رشد می کنند، حتی روی خاک رس اگر زهکشی خوبی داشته باشد، اما در خاک های غنی، مستعد ابتلا به بیماری هستند و روغن بی کیفیت تولید می کنند. (این مورد توسط Pliny the Elder ذکر شده است.)

زیتون ها هوای گرم و موقعیت های آفتابی و بدون سایه را دوست دارند، در حالی که دمای زیر 10- درجه سانتی گراد (14 درجه فارنهایت) ممکن است حتی به درخت بالغ آسیب برساند.

آنها به دلیل سیستم ریشه ای قوی و گسترده خود خشکی را به خوبی تحمل می کنند. درختان زیتون تا زمانی که به طور صحیح و منظم هرس شوند می توانند برای قرن ها مثمر ثمر باقی بمانند.

همچنین نگهداری زیتون برای مدت طولانی شرایط به خود را دارد.

فقط تعداد انگشت شماری از انواع زیتون را می توان برای گرده افشانی متقابل استفاده کرد. درختان زیتون “پندولینو” تا حدی خود بارور هستند، اما برای یک محصول میوه ای بزرگ به گرده افشان ها نیاز است.

دیگر گرده افشان های درخت زیتون عبارتند از Leccino و Maurino. درختان زیتون “Pendolino” به طور گسترده به عنوان گرده افشان در باغ های بزرگ درختان زیتون استفاده می شود.

زیتون به روش های مختلفی تکثیر می شود. روش های ترجیحی قلمه ها و لایه ها هستند. درخت به راحتی در خاک مساعد ریشه می گیرد و در صورت قطع کردن، مکنده ها را از کنده بیرون می اندازد.

با این حال، بازده درختانی که از مکنده ها یا دانه ها رشد می کنند ضعیف است. آنها باید جوانه زده یا به نمونه های دیگر پیوند زده شوند تا خوب عمل کنند.

یکی از هنرهای منحصر به فرد نقاشی با رنگ روغن می باشد.

[110] شاخه هایی با ضخامت های مختلف به طول های حدود 1 متر (3+1/2 فوت) که عمیقاً در زمین های کود شده کاشته شده اند، به زودی گیاه می شوند.

قطعات کوتاه‌تر گاهی به صورت افقی در سنگرهای کم عمق قرار می‌گیرند و وقتی با چند سانتی‌متر خاک پوشانده می‌شوند، به‌سرعت شاخه‌های مکنده‌مانند بیرون می‌آیند.

در یونان، پیوند درخت کشت شده روی درخت وحشی یک عمل رایج است.

شما می توانید با ارتباط  نقره فروشی اصفهان از آن بهره مند شوید.

در ایتالیا، جوانه‌های جنینی که تورم‌های کوچکی روی ساقه‌ها ایجاد می‌کنند، به دقت جدا می‌شوند و در زیر سطح خاک کاشته می‌شوند، جایی که به زودی شاخه‌ای قوی تشکیل می‌دهند.

زیتون نیز گاهی از دانه رشد می کند. برای تسهیل جوانه زنی، پریکارپ روغنی ابتدا با پوسیدگی جزئی نرم می شود یا در آب داغ یا محلول قلیایی خیس می شود.

  • منابع:
    1. Olive
  • تبلیغات: 
    1. میلیون ها گالن آب برای ساخت بطری های آب استفاده می شود
    2. چه عواملی بر روی استحکام این مبل راحتی نقش دارند؟
    3. پودر ماشین لباسشویی در برابر با سایر مواد شوینده
    4. خیارشور فوری سرکه ای درجه یک