پیدا شدن سیب قرمز مراغه در تابوت مومیایی

مصرف یک سیب قرمز مراغه در هر روز شما را از دکتر دور نگه می دارد. این عبارت یکی از قابل تشخیص ترین در سراسر جهان است. از نظر تئوری، آیا واقعا درست است که یک سیب اینقدر کم، حاوی موادی است که می تواند مانع از مراجعه به پزشک شود؟

اگر این سیب از نظر ژنتیکی با موادی که می تواند به مبارزه با بیماری ها و ویروس ها کمک کند، اصلاح شده باشد، احتمالاً نیازی به مراجعه به پزشک نخواهد بود. موضوع سیب های دستکاری شده ژنتیکی ممکن است منجر به مجموعه جدیدی از مشکلات در سوپرمارکت شود.

سیب قرمز

اندرو پولاک مقاله ای را با عنوان «آن نگاه تازه، از نظر ژنتیکی آسیب دیده» در نیویورک تایمز نوشت و یک سیب جدید اصلاح شده ژنتیکی به نام سیب قطبی را توضیح داد که وقتی بریده می شود یا کبود می شود قهوه ای نمی شود. داشتن سیبی که پس از برش، گاز گرفتن یا کبود شدن دیگر قهوه ای نمی شود، می تواند تاثیر چشمگیری برای بسیاری از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان سیب ایجاد کند.

The Botany of Desire: A Plant’s Eye View of the World، نوشته مایکل پولن، توضیح می دهد که چگونه انسان ها دوست دارند دنیا را به موضوعات و اشیاء تقسیم کنند، به خصوص در مورد پرورش طبیعت. پولان بیشتر در مورد تکامل همزمان بحث می کند. به عنوان فرآیندی شناخته می شود که طی آن دو گونه بر روی یکدیگر برای پیشرفت خود عمل می کنند