پیر زنی بعد از استفاده از دستگاه ساکشن دهان ده سال جوان تر شد

هنگامی که با دندانپزشک خود در مورد تاریخ جراحی به توافق رسیدید، تیم مراقبت اطمینان حاصل می کند که همه چیز آماده است و به محض عبور از درب کلینیک ما از شما مراقبت خواهد کرد.

می توان گفت دستگاه ساکشن دهان در علم پزشکی و دندان پزشکی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد

جراحی های دهان همیشه با بی حسی موضعی انجام می شود تا بیمار در حین آن دردی احساس نکند به لطف تکنیک های مدرن، عمل های دندانی به طور کلی سریع و بدون درد هستند اگر احساس نیاز به آن داشتید، می‌توان یک آرام‌بخش نیز به شما داد.

برای راحتی در حین جراحی به شما توصیه می کنیم لباس راحتی بپوشید اگر در حین انجام عمل به شما کمک می کند تا آرام شوید، می توانید موسیقی و هدفون نیز به همراه داشته باشید.

وقتی همه چیز تمام شد، دندانپزشک شما داروهایی را برای مصرف در روزهای بعد از عمل تجویز می کند اینها برای آرام کردن درد پس از عمل، محدود کردن التهاب و جلوگیری از عفونت در نظر گرفته شده است آنها را قبل از رفتن به خانه ببرید.

احساس کمی ناراحتی، خستگی موقت و خستگی خاصی پس از جراحی دهان کاملا طبیعی است، اما این علائم موقتی هستند با رعایت این نکات پس از عمل، می توانید به سرعت بهبود یافته و فعالیت های معمول خود را از سر بگیرید:

در طی 48 ساعت پس از عمل، استراحت کافی داشته باشید و از فعالیت هایی که نیاز به تلاش فیزیکی زیادی دارند اجتناب کنید.
به مدت 24 ساعت از شستشوی دهان و مسواک خودداری کنید محل جراحی حساس است، بنابراین از دست زدن به آن خودداری کنید.
در روزهای بعد، دندان های خود را به طور معمول مسواک بزنید و نخ دندان بکشید، اما بدون دست زدن به ناحیه جراحی.
داروهای تجویز شده توسط دندانپزشک خود را با توجه به دوزهای مشخص شده مصرف کنید.
طبیعی است که محل جراحی تا ساعت ها بعد از جراحی خونریزی کند برای محدود کردن خونریزی، گاز را روی محل قرار دهید و به آرامی با دندان‌های خود فشار دهید وقتی گاز را خیلی خیس کردید، آن را عوض کنید.
اگر خونریزی پس از چند روز ادامه یافت، با دندانپزشک خود تماس بگیرید.
تورم گونه ممکن است پس از جراحی ظاهر شود برای جلوگیری از آن، از شما می خواهیم که یخ را به مدت 15 تا 20 دقیقه در حوله حلقه کرده و در 24 ساعت اول پس از جراحی هر ساعت یک بار تمدید کنید.
برای بهبود زخم، مصرف غذاهای نرم و مایعات سرد توصیه می شود از غذاهای بسیار تند و تند خودداری کنید.
سیگار نکشید یا الکل مصرف نکنید تا بهبودی را بهبود بخشد.