کت زنانه جدید روند دوخت لباس را تغییر داد

سبک مردانه همچنین یک گزینه عالی است یعنی در واقع مستقیم، سختگیرانه، نامناسب است شاید کمی بزرگتر باشد او اغلب به عنوان دوست پسر، تام پسر، مردانه و عناوین مشابه شناخته می شود به طور کلی هنگام انتخاب هر لباسی دقت کنید که روی شما «چسبنده» نباشد.

اول از همه، شما نمی توانید چیزی زیر آن بپوشید و دوم اینکه، متأسفم، کوتاه‌تر و چاق‌تر به نظر می‌رسید.

باز هم می توانید با هر چیزی این کت زنانه جدید را بپوشید من به خصوص دوست دارم آن را با قطعات بسیار زنانه مانند لباس زیر زنانه یا دامن میدی ست کنم.

بابت کیفیت عکس متاسفم، اما این فقط برای این است که به شما نشان دهم سبک یک مرد کوتاه قد چگونه است هنگام انتخاب آن، محدودیت هایی نیز وجود دارد.

کت زنانه

محدودیت ها یقه های برگردان برای کوچکترها بهتر است باریک انتخاب شوند تا بلندتر به نظر برسند حواستون به جیبتون باشه در حالت ایده‌آل، برای مینیاتورها، این جیب‌ها باید دارای جیب‌های کوچک مورب یا بدون جیب باشند.

یعنی هر چه کمتر دیده شود بهتر است در انتخاب مانتو با جیب های تکه ای باید بسیار مراقب باشید، زیرا اگر آنها خیلی بزرگ باشند یا متضاد برجسته باشند، این کار باعث افزایش حجم بصری و کاهش قد شما می شود خط شانه را دنبال کنید.

اگر آستین ها مانند راگلان ساخته می شوند یا به سادگی پایین می آیند، پس برای صاحبان شانه های پهن و خانم های کوچک با فرم، بهتر است از چنین کت خودداری کنند کت پیله ای یک افسانه رایج وجود دارد که می گوید این سبک کت خیلی کوچک نیست صادقانه بگویم، این یک مزخرف کامل است.

این یک برش جالب است که برای خانم های چاق با تیپ اندام سیبی بسیار مناسب است! مهم ترین نکته این است که کت پیله ای به خوبی به شما می آید و زیاد بلند نیست طول ایده آل درست بالای زانو یا درست زیر زانو است.

بسیار طولانی آنها می توانند دختران مینیاتوری با هیکل عالی را بخرند و می خواهند مینیاتور خود را برجسته کنند همچنین دقت کنید که خط شانه خیلی پهن نباشد.