یکی از راه های درمان کودک بیمار استفاده از تخت نوزادی می باشد

بهترین ملحفه تخت نوزاد
ملحفه تخت باید به خوبی روی تشک بماند. ورق هایی که توسط سازنده از قبل شسته نشده اند، احتمالا جمع می شوند. آنهایی که فقط دارای بخش‌هایی از الاستیک هستند و نه الاستیک که تمام لبه ورق را در بر می‌گیرند، ممکن است از ماندن در جای خود خودداری کنند.

یکی از مسائل مهم قیمت تخت و کمد نوزاد در عبدل آباد می باشد که می توانید اطلاعات کافی نسبت به آن را دریافت نمائید.

برای جلوگیری از این امر، به دنبال ورق هایی باشید که در سراسر ورق کشسان داشته باشند، نه فقط در گوشه ها. ملحفه های ساخته شده از 100% پنبه پس از شستشوی مکرر بهترین حالت را دارند، هرچند ممکن است هنگام بیرون آمدن از خشک کن کمی چروک شوند.

اگر این موضوع شما را آزار می دهد، به دنبال ملحفه های ترکیبی پنبه ای باشید که نسبت پنبه بالاتری دارند.

ملحفه های تختخواب خود را آزمایش کنید. آنها را چندین بار طبق دستورالعمل سازنده بشویید. اگر بعد از شستشوی مکرر مجبور شدید برای ماندن با آنها مبارزه کنید، آنها را به فروشگاه برگردانید.

در نهایت، می توانید ملحفه های مخصوص تخت نوزاد را که به طور خاص با در نظر گرفتن ایمنی طراحی شده اند، بررسی کنید.

برخی از این ملحفه ها مانند روبالشی روی تشک می لغزند، برخی دیگر دارای وسیله ای منحصر به فرد هستند که ملحفه را به تشک می چسباند.

ملافه کودک برای تنظیم لحن مهد کودک استفاده می شود. اما راه‌های ایمن‌تر دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید موضوع مهد کودک را بدون تکیه بر محصولاتی که ممکن است بر ایمنی کودکتان تأثیر بگذارد، جشن بگیرید.

آویزهای دیواری، رنگ یا کاغذ دیواری، پنجره‌ها و موارد دیگر را در نظر بگیرید (همیشه ایمنی را در نظر داشته باشید، مانند محکم کردن سیم‌ها روی پرده‌های پنجره).

  • منابع:
    1. The Only Crib Bedding You Should Use for Your Baby