با خرید شال موهر ایرانی خوشبخت ترین زن سال شوید

شال موهر ایرانی از 100 درصد ابریشم خالص ساخته شده است. روسری و شال که از پارچه روشن و نرم تهیه شده است، نوعی با نقش و نگارهای زنده است.

به همین دلیل، در حال حاضر مدل هایی دارد که به طور کلی برای ظاهری شیک ترجیح داده می شوند. در روسری های سوره ای با ساختار ظریف، باید کمی بیشتر تلاش کنید تا فرم دهید. آنها معمولاً توسط زنان میانسال ترجیح داده می شوند و محصولاتی با قیمت بالا هستند.

هنگام انتخاب (خرید) روسری چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟
در انتخاب روسری چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟اگرچه مهم ترین معیار رنگ لباس در نظر گرفته می شود، اما جزئیات دیگری مانند رنگ پوست نیز اطلاعاتی هستند که انتخاب شال را تسهیل می کنند.

شال

توصیه می شود افرادی که رنگ پوست تیره دارند رنگ های روشن را ترجیح دهند زیرا باعث ایجاد تعادل می شود. با این حال، زنان بلوند یا قهوه ای رنگ روشن، رنگ روشن نزدیک به رنگ پوست خود را ترجیح می دهند که باعث می شود بسیار رنگ پریده و بی رنگ به نظر برسند. به همین دلیل باید در انتخاب رنگ روسری به رنگ پوست اولویت داد.

یک موضوع مهم در انتخاب شال، کیفیت شال است. معلوم می شود که روسری هایی که بسیاری از پارچه های ابریشمی فروخته می شوند، ابریشم واقعی نیستند. به منظور تشخیص روسری های ابریشمی واقعی از تقلبی، می توان فهمید که وقتی با دست لمس می شود، بافت نرمی دارد.

با در نظر گرفتن این جزئیات می توانید با یک روسری ابریشمی واقعی بسیار شیک به نظر برسید. این ریزه کاری که باید به آن توجه کنید به خصوص در فصل تابستان می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. در روزهای گرم تابستان، انتخاب سرپوشی از پارچه‌های غیر عرق‌کننده و جذب‌کننده رطوبت به نفع شماست.