دختری با گلدان پلاستیکی در اهواز توانست برای معلولین ویلچر بسازد

گلدان پلاستیکی در اهواز رطوبت را به خوبی حفظ می کنند. آنها معمولا ارزان هستند. تنوع رنگ و سایز. سبک و انعطاف پذیر. به طور کلی سوراخ های زهکشی دارند و معمولاً بیش از یک سوراخ دارند.
همچنین  آنها می توانند باعث بیماری های ریشه شوند. اگر در معرض نور خورشید قرار بگیرند، تمایل دارند بیش از حد گرم شوند. آنها در طول زمان مستعد ترک خوردن و ضعیف شدن هستند، به خصوص اگر در معرض سرما یا آفتاب قرار بگیرند. اگر خیلی ابتدایی باشند، ممکن است نسبت به سایرین مانند سرامیک ها تزئینی کمتری داشته باشند. پلاستیک تاثیر زیادی بر محیط زیست دارد.

چگونه گلدان های پلاستیکی را بازیافت کنیم؟
اگر نگران محیط زیست هستید، شاید فکر کرده باشید که چگونه می توانید گلدان های پلاستیکی خود را بازیافت کنید.

گلدان

برای اینکه بفهمید آیا گلدان پلاستیکی شما قابل بازیافت است، کافی است آن را برگردانید و به اعداد یا حروف درج شده روی پایه آن نگاه کنید. به عنوان مثال، اگر دارای شماره 5 و یا حروف اول PP باشد، به این معنی است که از پلی پروپیلن (PP)، پلاستیک قابل بازیافت و رایج ترین در ساخت گلدان ساخته شده است.

در صورتی که گلدانی بدون سوراخ زهکشی دارید، می توانید از گلدان پلاستیکی که داخل آن قرار می گیرد استفاده کنید تا گیاه خود را حفظ کنید و بتوانید به راحتی آن را آبیاری کنید. با رنگ آمیزی و تزئین گلدان های پلاستیکی قدیمی خود به خلاقیت خود اجازه دهید تا به طور کامل آنها را بازسازی کنید.
استفاده متفاوتی از آنها داشته باشید: به عنوان مثال، آنها می توانند به عنوان جا مداد، جعبه جواهرات، جعبه خیاطی و برای نگهداری انواع وسایل بسیار مفید باشند. شما حتی می توانید از آنها برای ذخیره سنگ های باقی مانده، شن یا مواد مخلوط استفاده کنید.
گلدان های پلاستیکی برای سرگرمی کودکان با انجام انواع کاردستی که خلاق ترین جنبه آنها را بیدار می کند و اهمیت بازیافت و استفاده مجدد از اشیاء را به آنها می آموزد، عالی هستند.