لباس تدی دخترانه ای که موجب دعوای شدید دو رفیق شد

لباس تدی دخترانه که مترادف مکزیک و موج‌سواری هستند، از سال 1970 رواج یافتند و اکنون در میان بسیاری از خرده فرهنگ‌ها محبوب هستند. آنها از یک پارچه پشمی ضخیم بادوام به نام جرگا ساخته می شوند .

پارچه اغلب با الگوهای متمایز تزئین شده است. آنها به راحتی با نوارهای افقی روی آستین و کاپوت تشخیص داده می شوند. همچنین دارای نوارهای عمودی است که روی بدنه ژاکت کشیده شده است.

تدی‌های خز مصنوعی معمولاً از الیاف مصنوعی ساخته می‌شوند که خز واقعی را تکرار می‌کنند. آنها برای گرما و جذابیت زیبایی طراحی شده اند.

ژاکت‌های کشباف کلاهدار اغلب با پارچه‌های بافتنی آزاد ساخته می‌شوند. آنها یک لباس نوستالژیک و جاودانه هستند که گرما و راحتی را برای هر مناسبتی ارائه می دهند. آنها یک لباس گشاد هستند که اغلب طول بیشتری دارند و با دکمه های چوبی بزرگ بسته می شوند.

لباس

تدی فلانل دکمه دار یکی از لباس های معمولی است که در آمریکای شمالی رایج است. آنها یک لباس معمولی هستند که یا به صورت دکمه ای یا زیپی هستند. به راحتی با الگوهای چهارخانه رنگی متضاد قابل تشخیص هستند.

تدی تونیک می تواند در اندازه های مختلف گشاد یا متناسب باشد. با این حال مشخص ترین ویژگی این است که بین قسمت تحتانی ران و ناحیه زانو قرار دارد.

تدی نامتقارن یک لباس بسیار شیک است. نامتقارن به این معنی که لباس در دو طرف بدن یکسان به نظر نمی رسد. یک طرف بلندتر بریده می شود در حالی که طرف دیگر به طور قابل توجهی پایین تر است. این باعث می شود که خطوط آنها به شکل مورب بریده شده باشند.

همانطور که می بینید انواع مختلفی از تدی ها برای انتخاب وجود دارد. شما به راحتی می توانید از این انواع مختلف تدی ها به عنوان الهام بخش برای مجموعه بعدی خود استفاده کنید.

اگر فکر می‌کنید ما هر سبکی را از دست داده‌ایم، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات زیر نظر شما را بشنویم. علاوه بر این، اگر می‌خواهید با تولیدکننده تدی با کیفیت بالا برای مجموعه بعدی خود تماس بگیرید، در اینجا پیوندی وجود دارد.