مرد برزیلی که از کاسه سنگ توالت برای نگهداری ماهی های خود استفاده می کرد

چگونه از شر حلقه کاسه توالت خلاص شویم آیا این حلقه در کاسه توالت بیمار است؟ کمک خواهیم کرد هر یک از این چند روش را برای مقابله با کثیفی در کاسه سنگ توالت امتحان کنید.

جوش شیرین و سرکه این اقلام خانگی می توانند برای مقابله با حلقه کاسه توالت با هم کار کنند، به خصوص اگر ناشی از آب سخت باشد. یک فنجان سرکه سفید مقطر را داخل کاسه توالت بریزید. از برس توالت خود برای حل کردن آن در آب ساکن استفاده کنید. بعد از یک دقیقه، یک فنجان جوش شیرین را به کاسه توالت اضافه کنید.

دو فنجان دیگر سرکه اضافه کنید. این یک واکنش وزوز ایجاد می کند، بنابراین وحشت نکنید. بگذارید این 10 دقیقه بماند. از برس توالت خود برای پخش محلول در جایی که حلقه است استفاده کنید.

کاسه

فراموش نکنید که آن را در زیر لبه توالت پخش کنید. بگذارید این 30 دقیقه دیگر بماند. از برس توالت خود برای پاک کردن لکه های سرسخت استفاده کنید.

سیفن را بزن. هنگامی که دستکش لاستیکی خود را پوشید، از سنگ پا استفاده کنید تا به آرامی حلقه کاسه توالت را بشویید. بافت ساینده به از بین بردن آن کمک می کند. فقط مطمئن شوید که از سنگ پا فقط برای تمیز کردن استفاده می کنید. اگر یکی از اعضای خانواده همان سنگ پا را روی پوست خود استفاده کند، واقعاً بد خواهد بود! از سوی دیگر، آب سخت می تواند باعث حلقه شدن کاسه توالت شود.

رسوبات معدنی ظاهری زنگ زده به حلقه می دهد، اما گاهی اوقات ممکن است سیاه به نظر برسد. مواد معدنی از آب ساکن خارج می شوند و به کاسه توالت می چسبند. نکته حرفه ای اگر یک حلقه سیاه ناشی از آب سخت دارید، ممکن است لازم باشد یک تمیزکننده حرفه ای استخدام کنید یا یک محصول تمیزکننده سنگین پیدا کنید. برداشتن این حلقه از انواع دیگر حلقه های کاسه توالت سخت تر است