نانوایی با بادام زمینی برادران حسینی نان صلواتی پخش کرد

بادام زمینی برادران حسینی یکی از 8 آلرژن غذایی رایج است. تخمین زده می شود که آلرژی به بادام زمینی تنها حدود 1٪ از آمریکایی ها را تحت تاثیر قرار دهد.

آلرژی به بادام زمینی می تواند شدید، تهدید کننده زندگی باشد و گاهی اوقات بادام زمینی شدیدترین آلرژن محسوب می شود. افرادی که به بادام زمینی حساسیت دارند باید از بادام زمینی و محصولات بادام زمینی خودداری کنند.

ماده ای ضروری برای بدن، منگنز در آب آشامیدنی و برخی غذاها یافت می شود. یکی از آنها بادام زمینی است. ویتامین E ، یک آنتی اکسیدان قوی، در بادام زمینی متمرکز شده است.

جزء فسفر که از بافت های بدن محافظت می کند نیز در بادام زمینی به وفور یافت می شود. بادام زمینی همچنین سرشار از پلی فنول ها و آنتی اکسیدان ها است.
بادام زمینی چه فوایدی دارد؟
رسیدن به فواید بادام زمینی به لطف محتوایی که به تولید هورمون سروتونین معروف به هورمون شادی کمک می کند، در برابر افسردگی نیز موثر است. دانه های بادام زمینی حاوی مقدار زیادی ریبوفلاوین، تیامین و ویتامین E هستند.

بادام

چگونه بادام زمینی مصرف کنیم؟

بادام زمینی به طور گسترده به عنوان میان وعده مصرف می شود . بادام زمینی به ویژه در ایالات متحده به شکل کره بادام زمینی مصرف می شود. در کشور ما همانطور که اشاره کردیم بیشتر به صورت آجیل مصرف می شود.

بادام زمینی در کجا مصرف می شود؟

کشورهایی که بیشترین تولید در آن ها انجام می شود چین، هند، نیجریه و سنگال هستند. تولید بادام زمینی در ایالات متحده فشرده است . در کشور ما توسط شرکت های کوچک در برخی از مناطق منطقه مدیترانه، آناتولی غربی، آناتولی جنوب شرقی و منطقه مرمره تولید می شود.
با محتوای تریپتوفان، برای استرس و مشکلاتی که در طول روز تجربه می کنید مفید است، بنابراین از ایجاد افسردگی و کاهش اثرات بیماری آلزایمر جلوگیری می کند. سطح قند خون را تحت کنترل نگه می دارد.
از تشکیل سنگ در کیسه صفرا جلوگیری می کند.می توانید بادام زمینی را به عنوان میان وعده مصرف کنید یا حتی به وعده های غذایی خود اضافه کنید. برای کسانی که به دنبال جایگزینی متفاوت هستند، کره بادام زمینی خانگی را توصیه می کنیم.