پیرمردی با خوردن مویز امسال 20 سال جوان تر شد

مویز امسال منبع غنی انرژی است. با این حال، آنها همچنین دارای معایبی هستند. هنگامی که آلرژی رد شد و تأیید پزشکی را دریافت کردید، زمانی که تصمیم گرفتید به کودک خود مقداری مویز بدهید، این چیزی است که باید برای جلوگیری از اثرات منفی در نظر بگیرید.

اگرچه مویز سرشار از فیبر و کربوهیدرات های غذایی است، اما پروتئین کافی ندارد، که همچنین برای نوزادان در طول سال های رشد برای ایجاد ایمنی و افزایش وزن ماهیچه ها ضروری است. 100 گرم مویز تنها حدود 3 گرم پروتئین دارد. می توانید مویز را با غذاهای غنی از پروتئین مخلوط کنید تا تغذیه متعادل شود.

مویز به دلیل فروکتوز و گلوکز موجود در آن، سطح گلیسمی بالایی دارد. اگر بیش از حد به نوزاد داده شود، می تواند باعث افزایش قند، افزایش سطح گلوکز خون یا افزایش بیش از حد وزن شود. همیشه مقدار این میوه خشک را برای کودک خود محدود کنید.

 

مویز

این غذای قدرتمند در طول سال های رشد کودک شما به شدت توصیه می شود. با این حال، هنگام تغذیه کودک با مویز باید اقدامات احتیاطی را انجام دهید. برای دانستن بیشتر به خواندن ادامه دهید.

اول از همه باید مویز ها را خوب آبکشی کنید . این کار هر گونه مواد شیمیایی اضافی یا ناخالصی های موجود در آنها را که می تواند به کودک آسیب برساند، از بین می برد.

آنها را می توان خرد یا له کرد و به کودک داد. اگر تکه تکه می شوند، هر بار یک تکه به آنها بدهید و مراقب هرگونه علامت خفگی باشید. همچنین می توانید مویز خرد شده یا له شده را با سایر غذاها مخلوط کنید.

ایجاد عادت مسواک زدن بعد از غذا خوردن می تواند از تجمع باکتری ها و مشکلات دندانی جلوگیری کند.

مویز خوشمزه، در دسترس و مغذی، میان وعده مناسبی برای نوزادان است. اما مانند هر غذایی که به کودک معرفی می شود، باید با در نظر گرفتن سن و نیازهای تغذیه ای او تغذیه شود.